sâmbătă, 18 octombrie 2008

pentru Luci si pentru Mara...

De ce Luci si de ce Mara?

Pentru ca Luci mi-a fost coleg, si din pacate nu mai este printre noi, iar Mara e fetita nascuta ieri de Anca, o prietena si colega de servici totodata.Si ce legatura exista intre ei?Aparent nici una, as zice, si as incerca sa dezvolt un pic...
Lucian Reja e fostul meu coleg, omorat intr-un tragic accident de circulatie, in urma cu aproximativ 2 luni, de mult mediatizatul "Cocoana" si al lui Ferrari si a carui cursa inconstienta a pus capat vietii acestui tanar de 28 de ani care se plimba pe... trotuar!
Ieri, in jurul pranzului, in timp ce eram la lucru, mi-am verificat e-mailul si am vazut un mesaj,primit de la sora mea, in care ma atentiona sa intru pe un website cu stiri locale din Timisoara
pentru a citi ultimele noutati in "cazul" Luci Reja, "erou fara voie" cum imi place sa il numesc eu ( a salvat fata cu care se plimba impingand-o din calea masinii), nu cazul "Cocoana" cum l-a denumit mass-media.Si citeam trist stirea in care se anunta ca s-a platit o cautiune de 5000 lei si apararea cerea judecarea acuzatului in libertate, ca vine ziua de nastere a omului si trebuie sa isi sarbatoreasca "domnia sa" in libertate, moment in care pe messenger sunt anuntat ca Anca, a nascut o fetita, prin cezariana, si ca sunt sanatoase amandoua!Am avut o trecere brusca de la tristetea aminitirii accidentului si cazul "erou fara voie" la bucuria ca Anca a nascut si e ok, si ea si fetita.
Pe moment am si uitat de Luci si intrebam detalii despre Anca si fetita ei Mara...si mi-am dat seama pentru a nu stiu cata oara ...ca unii vin si alti pleaca, si viata e ca o gara sau ca un aeroport, unde unii urca si alti coboara si toti suntem trecatori.Singurele necunoscute, pentru noi, raman : cand venim si cand plecam pentru ca ceea ce facem intre aceste doua momente depinde atat de noi cat si de cei din jurul nostru...
Pe Luci nu o sa il uite familia, prietenii si colegii, pe Cocoana o sa il ajute justitia a carei balanta, in Romania, inclina catre cei "care au cu ce...", pe Anca o sa am placerea sa o revad cand ma intorc din misiune si sunt convins ca va da tot ce e mai bun pentru ca fetita ei sa creasca intr-o lume mai buna decat cea din care Lucian a trebuit sa plece prea devreme.
Mara, cea mai noua membra a "garii” sau a “aeroportului" in care traim, sper sa fie sanatoasa si sper ca viata sa ii ofere tot ce e mai bun, atat ei cat si familiei sale.La multi ani MARA!!!

Niciun comentariu: