vineri, 17 octombrie 2008

de ce ...blog?

Oare de ce si la ce imi foloseste ...un blog?... ma intrebam acum cateva luni si poate ca raspunsul am sa il aflu mai tarziu, si oricum scopul pe care il vad acum ar fi ca pot sa scriu despre ce simt si despre ce se intampla in jurul meu , subiectiv sau obiectiv, nu cred ca voi afla niciodata, nici eu nici altcineva!
Putem sa ne facem o imagine, sa emitem o parere, sa spunem ce simtim si ce gandim, sa explicam de ce reactionam intr-un anumit fel, la un anumit moment sau luam anumite decizii, putem sa ne confruntam si sa dezbatem o tema, un subiect, o situatie, sa tragem un semnal de alarma, eventual chiar sa si gasim o solutie, si o putem face in scris si chiar si pe un ...blog.Sper sa pot descoperi la ce mi-a folosit sa am un... blog. Momentan as putea spune ca e la moda, ceea ce inseamna ca sunt in pas cu moda sau doar ca am gasit o metoda de a scrie pentru mine, in primul rand, pentru a nu uita ceva ce m-a impresionat, m-a deranjat, m-a intrigat sau pur si simplu "sa dau si eu cu parerea" ca mai toata lumea, de altfel, in zilele noastre.
Poate am fost spectator la un anumit moment important, mai putin pentru mine, si mai mult pentru cei din jurul meu, dar despre care am simtit nevioa sa scriu ...si am ales un blog.
In final cred ca am ales acest blog pentru a putea scrie despre ...multe!

Niciun comentariu: